Inställd lektion & ny kurs!

Är i skolan nu, skulle egentligen ha lektion med den blev inställd för läraren ringde precis när jag hade tagit fram böckerna & allt och sa att hon tyvärr inte kunde komma =( Faaan, jag som har ont i huvudet hade ju fan kunnat få sova lite längre.. Jag bor ju ändå i stan så det tar ändå ett bra tag för mig att ta mig till skolan.. Helt onödigt!

Aja, första dagen efter lovet känns ju inte sådär jättebra direkt. Idag börjar nog min nya kurs, matlagning. Okej det ska väl bli kul att börja på något nytt men vafan. Jag orkar faktiskt inte ändå.. Vill ha lov nu!!

Har inte precis jättemycket att skriva nu så jag avrundar väl här. Skriver om Halmstad senare! Det var iaf sjukt kul & tiden gick alldeles för snabbt =( Saknar & älskar dig älskling

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0