Jag orkar inte komma på rubriker mer =)

Alltså jag vet inte ens vart jag ska börja!! =D Kvällen/natten/morgonen med Emma blev så sjuuukt ball =D Hahaha.. Vi hade verkligen roligt hela tiden! Det bevisar bara att så länge man är med rätt personer så är det klart att det funkar!! =P Fast det var ju ändå lite läskigt där på morgonkvisten när vi skulle hem, dvs klockan 6,7 HAHA.. Fatta att vi BÖRJADE dricka vid 8 ungefär & SLUTADE dricka 7 på morgonen!! Helt sjukt men faan vad roligt! =P

Aja, idag så sov vi sjukt länge & sen drog vi till stan =) Hittade en ny tröja & parfym som jag vill ha, iih.. Ska ifs vänta med parfymen för jag har fortfarande kvar halva av min gamla.. Men tröjan kanske jag köper nu i veckan, får se =)

Har gått & blivit sjuk nu med =( Riktigt jobbigt.. Hatar att vara sjuk. Dessutom så har min röst varit helt falsk & sånt hela dagen idag! haha så sjukt fult! Menmen, vad gör man inte för att kvällen innan ska bli så perfekt som möjligt!? För det borde väl bero på det..? =P

Nej men nu måste jag faktiskt föra över massa musik till min mobil & prata med folk på msn, typ Mario =) & äta snickers, nammi..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0