Måndag kväll!

Iiih nu har mammut & min syster kommit hit! =) Dom kom med massa gott, hudvårdsprodukter & smiiink =) plus en ny datormus till mig =) & det behövdes VERKLIGEN! =P

Men iaf, är världens tröttaste person & jag boooorde egentligen plugga matte men alltså helt seriöst. Jag orkar inte! =P Får bli världens plugg imorgon från sekunden jag kommer innanför dörren tills typ 12 på natten haha.. Hade förresten dansuppvisning idag =) Det var riktigt skoj, gick rätt så bra hehe.. Fick dessutom VG i dans & koreografi! =D Trodde att jag bara skulle få G eftersom jag inte var med på dansuppvisningen i julas! Menmen, jag är riktigt nöjd iaf =)

Nej nu ska jag nog bara ta det lungt & fixa lite med min dator! Jag vill verkligen att den nyaste versionen av msn ska funka men min dator har ngt jävla virus som gör att den startar om sig =/ Så om jag inte får bort det nu (har precis laddat ner ett nytt antivirus program) så får jag verkligen ryck! =P

Kanske skriver sen =)

Puss!

Ninna
2008-02-05 @ 10:40:30

Du har det klassiska msn-viruset som inga antivirusprogram kommer kunna ta bort. Kontakta mig ifall du vill ha bort det.

Suss
2008-02-05 @ 23:18:08

Ninna: Aaargh jaa sjukt bra!! Jag måste få bort det!! Men du lämnade ju ingen mejl eller blogg jag kan skriva till! Skriv till mig igen är du snäll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0