Melodifestivalen & ny dator!

Denna gången var faktiskt melodifestivalen bra! De flesta låtar var helt okej =) Gillar faktiskt BWO:s låt!

Har iaf rensat hela min dator nu & fyyyy vad det känns skönt! Har installerat alla nödvändiga program & så faaan heller att jag ska börja ladda ner massa skit & hålla på igen! Ska verkligen passa mig för allt nu. Har ifs ett sjukt bra antivirus, panda antivirus. Har ni inte det så ladda ner det! Det säger verkligen till om minsta lilla grej & klarar av att desinfektera nästan alla filer! Iaf till 98 %!

Gjorde ett test förut med om vilken stad jag borde bo i. & gissa vad jag fick!? Blev så glad när jag såg det, hehe.. Jag MÅSTE åka dit, allvarligt! Är så kär i den staden trots att jag inte har varit där!

image90

Puss!


therese
2008-02-23 @ 22:03:24

Vilken fin design du har =)

Emma
2008-02-24 @ 01:33:18

haha bwo:s låt ägde^^ ;)

Suss
2008-02-24 @ 02:32:27

Emma: Haha jaa den var faktiskt braaa vafan =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0