Melodifestivalen?

Jaha.. Har inte precis mycket att skriva om. Jag kaaan få VG i slutbetyg på svenska C =) något jag gärna vill, iih.. Hoppas det! Aja, men iaf.. Idag har jag inte gjort något alls! Bara tvättat & softat typ.. Nu är min bror & hans tjej här och dom håller på att göra pizza med mammut & min syster. Skoj, fast jag orkar inte hjälpa till för dom är redan så många i köket så dom klarar sig nog haha.. Ikväll är det typ melodifestivalen eller något sånt? Jag vet inte alls vad det är för jag är inte ett dugg intresserad av schlager =P Det ända jag vet är att det är i Scandinavium.. Men om det inte finns något annat på tv så blir det väl till att kolla på det ändå..

Aja, kommer inte på så mycket mer jag kan skriva.. Måste komma på vad jag kan köpa till min baby & sen köpa skor & biljett till Halmstad (Torsdag) i veckan! Typ Måndag/Tisdag kanske =)

Puss!


new pic =)

image82


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0