Natti!

Aja, tänkte att jag skulle gå & lägga mig snart hehe =) Ska ju upp ganska tidigt imorgon & dra till stan & allt såntdär så.. Är sjukt glad iaf för att Ninna hjälpte mig nog att få bort mitt problem med datorn helt & hållet =) TACK! Har varit inne på nya msn sedan klockan 2 idag & datorn har inte startat om sig en ända gång, vilket tyder på att det hon gjorde hjälpte! =)

Mm men nu ska jag sussa (man kan inte sussa utan suss) haha =D

Puss!

michelle
2008-02-12 @ 15:56:08

heeeje! jo jag ska va i halmstad idag bara och sen åker jag dit igen nu i helgen, lördag söndag, står på ica maxi vid högskolan och på eurostop, bor du i halmstad?

Marielle
2008-02-12 @ 18:23:36

Hör av dig till mig, måste ha nya räknare för du vet susnet.se! (antal besökare idag & d)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0