NINNA SKRIV IGEN!! =P

Tjejen som lämnade en kommentar för några inlägg sedan, skriv igen!! =P Jag fick aldrig något sätt jag kunde kontakta dig på! Du lämnade en kommentar angående ett msn virus!! Jag behöver verkligen din hjälp hehe..

Nu har jag iaf kommit hem från min bror & hans tjej där jag fick hjälp med matten, har prov imorgon! =( Det gick rätt bra och jag förstod mycket mer än förut! =) Men jag är lätt fortfarande orolig! Menmen, nu ska jag inte tänka mer på det som Moi (brorsans tjej) sa!

Jag orkar inte vara sjuk mer.. Är alltid det känns det som! =( Eller ja, kanske inte. Men jag har redan varit det två gånger & året har precis börjat! Menmen, måste iaf bli frisk innan helgen. Jag absolut hatar att vara sjuk på helgen, men vem gör inte det? =P

Jaja, nu ska jag iaf ta det lungt! Sova snart för jag ska upp tidigt & jag måste faktiskt äta frukost annars kommer jag ALDRIG palla sitta igenom matteprovet! =P Får ta med mig min sista clementin med haha.. Kan köpa en banan på pressbyrån innan tåget med haha =D

Puss!


Ninna
2008-02-08 @ 10:22:49

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0