Shopping & universeum

Var på Universeum idag med min syster, var rätt kul faktiskt. Även om jag inte hade såå jättestor lust först, men man får väl ställa upp.. Aja, sen blev det stan iaf med mammut med & det inhandlades ett par nya skor =) Svarta vårskor, typ sneakers. Fast finare. I Lacoste stil för er som är nyfikna på hur de ser ut hehe.. Köpte även min biljett till Halmstad.. & varför fick jag känslan av att både killen bakom biljettdisken på Swebus & killen i kassan på DinSko småflörtade!? HAHA var så sjukt fult för jag hörde typ inte vad dom sa.. Han på Swebus kunde liiiite polska med, rätt ball ändå =P

Iaf så har jag sjuuukt stor press på mig med vafan jag än gör så mår typ inte så bra nu egentligen =( Kan inte vänta tills jag får en paus från detta & åker till Halmstad =)

Aja, nu måste jag gå & duscha iaf! Ska smörja in mig med & massa skit så det kommer bergis ta evigheter!

Dagens bästa: Nya fräscha skor UTAN hål! =D
Dagens sämsta: Bråk, bråk, bråk & gråt självklart. Precis som alltid. Varför skulle det någonsin ändras?

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0