Skärpning blogg.se!

Mmh har redaktionstid nu. Pratade precis med baby & så är jag alldeles för trött för att börja jobba för jag har absolut ingen aning om vart fan någonstans jag ska börja! =/ Skitsvårt med FN-Rollspel ju.. Men rätt kul ändå, schalla schalla =D

Jag tål inte blogg.se & mitt internet på kvällarna! Msn funkar men att få upp en sida går inte & även om det går så är oftast blogg.se helt segt eller går inte ens att komma in på. Skärpning!

Ska nog.. eeh. Göra något nu =)

Idag kommer min gucci väska =) - älskar min Emma som har hookat den till mig ♥

Puss!

Anonym
2008-02-24 @ 01:11:52

"ska noog eeh göra något nu"
HAHAHAA misstolkning på G :O :D haha

Å vsg älskling! allt för diiig!! säg bara till om jag ska hooka nått mer nån gåång ;)
love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0