To do list & hemmakväll

Är hemma från skolan nu =) Kom hem tidigt för vi fick sluta 15:10 eftersom det var första lektionen i min nya kurs, matlagning & då gick vi bara igenom några papper och hur vi ska jobba de kommande lektionerna. Tror det kan bli ganska kul faktiskt, hoppas att jag får några roliga i min grupp! Ska iaf ha 2 ½ timmars lektion på Måndagar från 14:30-17:00 & på Torsdagar blir det lite olika beroende på hur lång tid teorin tar.

Mm, så jag kom iaf hem tidigt idag & det var myyyys att gå igenom stan i vårvädret hehe. Det var faktiskt riktigt varmt! Tyvärr så kommer det bli sämre väder nu i veckan, ingen sol & så men det blir nog bättre till helgen eller nästa vecka, iih =) Vill så gärna ha vår nu! Fick även G på naturkunskap A & G på matteprovet, förutom geometrin som jag hoppade över för jag hade inte tid & öva men det vet hon så det är lungt.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt & kolla på tv =)


Veckans to do

[ ] Översätta engelska artikeln
[ ] Skriva debattalet
[ ] Ringa & fråga om jobb
[ ] Läsa naturkunskap B läxan
[ ] Köpa nytt block till matlagningen


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0