To do & outfit?

Veckans to do:
[ ] Köpa present till mammut
[ ] Köpa alla hjärtans dag present till baby
[ ] Köpa biljett till Halmstad
[ ] Lämna tillbaka en grej på CO
[ ] Börja plugga på svenska grejen (måste få vg!)
[ ] Klippa mig?
[ ] Fixa ögonbrynen & naglarna

Mmh, det mesta kommer ju göras imorgon! Gött iaf.. Nej usch, nu har jag fått tillbaka min hemska huvudvärk! =( Den kommer & går verkligen hela tiden.. Får ännu mer huvudvärk när jag börjar tänka på vad jag ska ha med mig på Torsdag också! Nu är det ännu svårare för vi ska typ på bröllop, eller ja, det är inte i kyrkan eller så men det är ändå bröllop.. Vad fan ska man ha på sig då? =/ Hatar sånna formella tillställningar för man måste verkligen ha en dresscode.. Aja, kul ska det iaf bli =)

Ska nog gå & planera lite vad jag ska ha för kläder nu!

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0