Orolig över preciiis allt =/

OKEJ! Nu måste jag verkligen ringa & boka tid till vårdcentralen för att kolla alla mina värden! Hur FAN kan man somna vid ungefär 3 för att sedan inte kunna vakna en ända gång innan 2!? :O :O Börjar bli lite rädd.. Det är alltid så med mig om jag somnar, sjukt ju =/ Mm så som ni kan se blev det då ingen skola för mig idag, lite synd ändå när vi hade så sjukt soft dag & imorgon är det värsta jobbiga dagen : matte, gympa, svenska (fuck, fuck, fuck), lunch, naturkunskap (skiiiiiiit) & dans =/

Well well, idag blir det väl en slappardag/städdag/pluggdag (?).. Måste verkligen diska nu! Haha allt bara radar upp sig på hög efter hög =P och så måste jag börja (!!) skriva min krönika. BRA att första utkastet skulle vara inlämnat förra Fredagen! Men jag sket i det för jag kom aldrig på något så jag satsar på att lämna in hela, helt färdigskriven & förhoppningsvis kanske lite på VG nivå imorgon! Men jag tror att nivån ändå kommer att lägga sig på G =/ Tyvärr.. Får väl bli att satsa på Svenska B istället! (yeah right..)

Nej nu ska jag nog ta & börja diska lite. Får ta lite i taget =P Skriver sen..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0