Something bout that cocky thing

Startar dagen genom att lyssna på Nicole Scherzinger ft TI - Whatever you like, riiiktigt go låt ;) Dricker kaffe med haha.. Känner mig alltid så vuxen när jag gör det men vadå? Kaffe är gott & man blir pigg =)

Idag är det MES dagen ;) Haha alltså det står ju för Michael, Emma & Suss <3 bara för vi är bäst ;) Skulle dra & möta dom vid 5 tåget ungefär & innan det måste jag duscha, fixa mig, gå ut med Alex, diska, äta frukost & kaaanske dra & köpa nya örhängen =) Det blir nog Chanel ;) Gjorde förresten ett test där jag tydligen var den lilla svarta Chanel väskan ;) hot hot hot.. Längtar sjukt mycket till sommaren då jag förmodligen ska köpa min efterlängtade Louis Vuitton väska =) Dessutom håller jag på att lägger bud & sånt på Tradera nu på lite allt möjligt, jag skiter faktiskt i om det är äkta eller oäkta, alltså såna små saker som typ sjalar, plånböcker får gärna vara oäkta =P

Åååh nu kom Beyoncé - Upgrade u på spellistan, faan =( Snacka om minnen från fjällen <3 Jag får riktig ångest..

Just det, kom på att jag måste ringa pappi & fråga om jag kan få låna en madrass till ikv =) Dom ska ju nana här & det kanske inte finns så mycket plats så det är alltid bäst att ha något extra ifall att =) Min säng är ju så liten =( Men jag + alla andra som har sovit i den älskar den ;) grrw haha

Nej nu ska jag gå ut med lillen =) Skriver nog senare..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0