Får tiden att gå

HAR DU NÅGONSIN?


Varit medvetslös: Jaa..
Tackat nej till sex: Haha ja faktiskt.
Hånglat med nån riktigt ful: Nja, tror nog inte det!
Hånglat med fler än 50 pers: Erhm, kanske.. Håller ju inte precis räkningen but I think so =P
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Men jaaa, har ni hört talas om strula på fester kanske? ;)
Gjort något riktigt dumt:  Ja, det har väl alla?
Gjort något du verkligen ångrar: Ångrar inte mycket jag gör men ja någon gång säkert.
Varit nykter på nyårsafton: Jadå =)
Åkt ambulans: Japp.. Dock inget som hade drabbat mig..
Gjort nåt olagligt: Humf.. Det har jag väl säkert haha..
Blivit polisanmäld: Neej..
Droger: NEJ!
Druckit: Yes sir..
Vilka kläder sover du i: Olika.. T-shirt, linne, bh + trosor..
Vad hatar du: Mycket haha..
Varit kär: Japp..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Haft chans på? Om man menar någon som inte tycker om mig tillbaka..? Jo, jag tror det iaf, typ när jag gick i sexan eller något. Fast jag vet ju inte om jag var kär i honom men skitsamma haha
Är du ensam nu: Nej, mammut är med mig i vardagsrummet..
Vill du gifta dig:  Mja, svårt att säga.. Men antagligen.. Fast det blir ju såklart inte förens om x antal år!
Vill du ha barn: HATAR barn.. Förutom dom som är söta, tysta & inte drägglar =) Måste nog mogna till lite på barnfronten innan det planeras..

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Ehm.. Tillsammans med mig, Stefan..
Såg dig gråta: Emma & Stefan på Club Nordic skulle jag tro! Eller kanske mammut när vi bråkade =(
Fick dig att gråta: Samma svar som innan förutom Emma och plus Jonathan..
Du delade en drink med: Delar inte ;) haha
Du gick på bio med: Min syster och alla hennes kompisar i Polen på Sex and the city =)
Skällde på dig: Mamma..
Du smsa: Svarade på Patriks sms..
Du ringde: Jonathan..
Ringde dig: Jonathan ringde upp..
Som du sov hos: Stefan =)


DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex: Nej =(
Festat: Neej..
Gråtit: Nja, men varit tårögd..
Kramat någon: Ja, mammut.
Köpt någonting: Ja, popcorn ;)
Saknat någon: Ja, ALLTID! =(
Sjungit: Japp, förut när jag fixade i mitt rum med alla fönster öppna när det satt massa folk på balkongerna mittemot haha..


HAR JAG
:

Digitalkamera: Ja, men jag tycker inte om den =(
Telefon på rummet: Nej.
Egen dator: Ja, typ alltid haft =)
Könssjukdom: Det vet man om två veckor serru ;) haha
Husdjur: Jaaa, Alex <3
Bra kompisar: Få men MYCKET bra & älskvärda!
Receptbelagda mediciner: P-piller är ju receptbelagt men det räknas nog inte som medicin haha..
Haft sex på en offentlig plats: Jadå ;)


KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 24..
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Alltså, man kan vara kär i tusen personer men bara förälskad i max tre eller något under hela sin livsperiod.. Så jag har nog varit kär i många, men om det är på riktigt. Jadu.. Bra fråga faktiskt.. Vet nog inte riktigt men jag vet iaf en person...
Vad tycker du om kärlek? Underbart så länge det är ömsesidigt!
När kramade du någon sist? Mamma idag men mer kärleksfullt I guess så var det i Tisdags =)
Saknar du någon speciell person? Ja, ALLTID (som jag svarade innan)
Har du svårt för att bli kär? Nej, som jag sa innan.. Man kan vara kär hela tiden..

Puss!


Robin
2008-07-11 @ 20:26:07

why is my name nowhere in the answers!? grrrr :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0