You are making me insane

Eh att inte uppdatera på 3 dagar gör visst så att besöksstatistiken sjunker lite hehe.. Men jag har mina skäl! Har varit på Gothia 4 gånger av 5 i veckan & sovit hela dagarna fram tills det är dags att fixa sig igen haha.. Men kul har jag såklart haft! =)

& jag och Emma har fixat en signatur ; Festis slushee ;)

Ska kolla upp biljetter nu & sen inte sova så sjukt mycket som jag har sovit idag, inte ens trött nu!


Emma, du vet att jag finns här för dig & jag älskar dig mest av mina vänner, utan tvekan! Du ska inte låta sådana saker få hända dig. Du förtjänar så jäkla mycket bättre! Han kommer inse att han har behandlat dig fel & ångra sig så mycket när han förstår att du redan har fattat att han knappast är värd dig, för du är värd guld! ÄLSKAR DIG!!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0