Bomb =/ - fast den var inte riktig =) tur där

Har inte gjort någonting sedan jag kom hem, bara suttit & spelat ps haha =D Men det är ju kul det med ;) aaargh, längtar så sjukt mycket tills imorgon! =D Kommer ha såååå ball! Achmed & Achmed (internt skämt för er som inte fattar så ta inte illa upp eller något haha)

Menmen! Var dessutom en bomb på centralen idag när jag skulle hem, trevlans det. Fast senare visade det sig att det inte var någon bomb. Haha alltså alla bussar & allt hade typ stått still i 4 timmar, jag var där 20 minuter av dom timmarna =) Tur det, kunde ifs ha tagit spårvagnen hem men alltså ser man någon som man såg senast man var sjuuukt full vill man ju vara kvar haha =D

Nu ska jag gå & fixa lite inför imorgon & sen självklart kolla på debatten på SVT 1 22:00 - blondinbella ska ju medverka där för er som har missat det, kan ifs inte tro att någon har gjort det men ändå =)

Puss!

achmed
2008-03-17 @ 23:22:53

asså när man e full ser man vääääldigt intressanta saker... så man tror att man har drömt det typ^^
hahaha... så jag tror nog att det va bra å checka den där extra gången du vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0