Dagens händelser & natti

Halva dagen spenderades i skolan fram till 13:00 & så fick vi sluta två timmar tidigare än vanligt för det var sol ute & lärarna var trötta efter FN-Rollspelet haha =D Då kom jag & Emma på den sjukt bra idén att åka till stan & fika och sånt, myys =) Först var vi dock tvungna att åka hem till Emma & hämta hennes plånbok för smartot tog ut den på morgonen haha =P Iaf, sen så stack vi till stan & det började snöa mitt i allt, ifs inte mycket men ändå.. Det var liksom värsta sol & typ blå himmel haha =D

Vi gick runt i hundrafemtio år & så köpte vi lite småsaker =) bla lotion till mig..

image96

Sen så träffade vi Stefan =) Stackarn som är sjuuukt sjuk. Värsta är typ att jag kommer bli sjuk jag med nu haha, BRA! =P

Jaja.. Har inte så mycket mer att säga än detta =) Ska sova snart! & känner mig så sjuuuuke fräsch för jag har duschat lääänge & peelat & smörjt in mig med massa krämer, nammi =) Säger nog godnatt här förresten! =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0