fvuuuuk =(

JA OKEJ.. Jag mår inte bra, är fvuuuuk & har massor att göra men ingen ork att sätta igång med något. Stack 6 timmar tidigare från skolan idag, härligt =) Behövdes för jag höll på att dö & nu har jag iaf varit hemma & vilat och ätit gott & frukt - ska äta mer frukt snart, fruktsallad serru. Behövs när man är sjuk & ska ha vitaminer! Skulle boka tid med för & kolla om det är halsfluss jag har eller ej. Men okej, som vanligt så glömdes det bort precis så som att jag skulle ringa & boka om tandläkartiden - inte bra men jag jobbar ju den veckan i Halmstad så pengar är goare haha =P

Har inte så mycket mer att säga nu. Blir ingen rolig tvkväll iaf. Ska bara ta & duscha & sen får det nog bli sängen om jag ska bli frisk. Får se, hehe.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0