Jobbsökande, wish me good luck

Har precis skrivit ner alla ställen jag ska gå till imorgon & lämna mitt CV till. Borde ha gjort det i januari typ & jag SKULLE ha gjort det men ni vet väl hur jag är? Uppskjutaren nummer 1 =) haha.

Iaf, nu är det klart & imorgon gäller det =P Snabba puckar nu, ska duscha & smörja in mig & massaaaaa och sen är det Gossip Girl & kaaanske nya serien The Starter Wife, eller vad den nu än hette. Får se om den är bra. Glömde & kolla på reprisen av I huvudet på Gynning i Lördags/Söndags (dåliiiigt!) Hoppas att det avsnittet finns på webben eller något iaf =) Skriver kanske senare, som sagt. In i duschen nu. Snabba, snabba, snabba!

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0