Powernap & plättar nammi

Hmmmmh, vaknade för en stund sedan! Jag & älsko bestämde oss för att sova för båda två typ somnade i tlf när vi snackade haha =P

Usch, sååå ovärd skoldag förresten. Har typ haft genomgångar HELA TIDEN & ja jag har nu konstaterat att det är så oerhört tråkigt att ha genomgångar utan achmed & mochammad haha =D alltså Emma & Michael.. Denna dagen var inte rolig =( & imorgon är det ännu värre.. Men! Sen är det helg & älsko kommer & massa myyyys med bio och sånt. Göööött =)

Nej nu ska jag nog bege mig till affären kanske & panta alla jävla flaskor som har legat i skåpet i tusen år =) får ju dom pengarna & så kanske det är bra att ta lilla Alex ut på en promme.. Fast. Mammut gör ju plättar med äpplen i nu, alltså polska plättar. Får se om dom är klara eller inte, är dom det så pallar jag inte gå till affären =) haha

Jag har nya bilder, ojoj! Fotar typ aldrig så det är verkligen ett mirakel - MEN! Mitt photoshop har blivit jättekonstigt så väntar med att lägga upp dom!

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0