Reportage

Sitter i skolan nu, har redaktionstid precis som alltid på varje Tisdag & Onsdag. Ska vara klar med ett reportage nästa vecka, kommer aldrig hinna typ =/ Man ska intervjua en person som har något samhällsrelaterat problem eller så.. Ungefär, haha är så kass på att förklara =P Men iaf, tänkte intervjua min plastmamma fast det får jag nog inte så jag får väl hitta på lite haha.. Min lärare snackade om en taxichaffis, fast det vågar jag faan inte & dessutom känner jag att jag aldrig kommer hinna! Så det får bli lite påhittat =) haha

Aja, är sjuuukt trött idag & har verkligen noll lust att göra något! Kan ju ifs säga att jag ska iväg & intervjua så sticker jag hem istället & börjar skriva på reportaget, huuumf kanske? =)

Nej nu ska jag nog skriva lite frågor och så..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0