senaste happenings & at my brothers place!

Har inte uppdaterat på ett tag nu för att först så var jag ju på white vilket var sjuuukt ball - även fast det kanske var liiite för mycket techno för min smak, men det  var iaf ingen dålig wannabe techno =) Jaja, sen så satt jag & Emma dagen efter i köket i typ 5 timmar och pratade om allt möjligt, myyys! Älskar henne så sjukt mycket & är verkligen glad att jag har henne vid min sida oavsett vad! <3

& Sen igår kväll var det ju melodifestivalen & jävla skit att botoxälskaren vann! Men jag & Emma låtsas alltid om som att bwo vann 2008 års melodifestival haha =D Sen så sov jag över hos brorsan, alltså förresten så var jag & mammut hos dom och kollade på det.. & Idag pluggade jag matte med moi för jag har prov så ja =) kan det nu så det känns gött! & Sen idag så fyller min brorsa år & vi ska snart äta tårta & så ska vi kolla på film.. Baby, jag sviker dig & kollar på ratatouille utan dig haha =D i hope it's okay ;)

Skriver kanske inget mer ikväll men skriver iaf imorgon! =) Kommer ha världens längsta & jobbigaste dag för inte nog med att vi har hundrafemtio saker att göra så har jag blivit sjuk ='( & Stefan, just so you know. If it's your fault i will kill you ;) hahaha

Puss!

Emma
2008-03-17 @ 23:31:27

Suss, du e den bästa tjejen som finns!
jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0