Skolan

Ska ha matlagning om en halvtimme & dvs prov =/ Kan inte riktigt allt för det är så sjukt många ord man ska kunna komma ihåg! Men det kommer väl gå bra ändå =)

Skulle dessutom ha lämnat in mitt reportage idag men bråkade med läraren (hennes fel för det var hon som hoppade på mig!!) så protesterar fan att lämna in det & gör det efter lovet istället. Dessutom så har jag ändå bara skrivit 3500 tecken & kommer inte på mer, lika bra det hehe..

Menmen.. Har inte så mycket mer att säga utan det att jag vill hem nuuuu! Men lika bra att få provet gjort så slipper man ta igen det sen efter kursen! =)

Puss!

JB
2008-03-20 @ 14:08:54

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205997936_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0