Världens rast & whiiiiite =D

Världens jobbigaste idag typ, har rast i cirkus 2 timmar. Tack & lov har jag bara en timme kvar nu för Emma var söt & spenderade en stund med mig, iih =) iaf så är det sjuuukt jobbigt när man inte har ätit någon frukost & sen har värsta gympan och typ 3 lektioner på raken utan någon lunch =/ Menmen, i did it and i will do it again haha ;)

Imorgon är det White Party förresten! Har längtat såååå länge & nu äntligen händer det! =D Jag är sååå pepp & vill bara dansa hela tiden & så ska det bli!

Har inte så mycket att säga nu utan det att vi har typ 500 grejer att göra så därför tänkte jag börja skriva mitt engelska tal nu =) Frågan är bara vad det ska handla om, kaanske New York eller Los Angeles eller något. Alltså, typ skriva om mitt drömresemål eller något sånt =) Annars läser jag den jävla boken vi skulle läsa 96 sidor i, argh! =/

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0