Baby impress me

Heidi Montag - The Hills <3
image108Gaaah alltså jag blir riktigt GALEN!! Kommer inte på ett skit jag ska skriva på engelska uppgiften & jag ligger liksom back med tre stycken.. Är stressad hela tiden bara för jag tänker på den jävla matten jag måste bevisa att jag kan sen & att det är fuckingjävlaskitprov imorgon =(

Vill hem, vill till slottskogen & soooolaaa.. Bara för jag är blekfis =( Skitpigment jag har fått haha.. Maah, ska pressa imorgon då & kanske Fredag! =D Skiter i vilket om ingen följer med haha..

Neeepp, nu måste jag faktiskt gå.. Vi slutar om några minuter & ifs har jag polska då men aja, står väl ut haha.. Ska man ha MVG så måste man faktiskt vara där =P

Puss!

jenna
2008-05-07 @ 14:24:26

sv: va??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0