Jag är kär, iiih.. I materiella ting då ;)

Är i skolan nu & har tråkigt.. Ovanligt? Nej du haha.. Har förresten seminarium snart, kan ingenting.. Ovanligt? ;)

Har shoppat lite nu & ska bli mer idag, miiih =) Köpte skjorta, skärp, fodral & linne igår och idag blir det smink och sådär.. Inga stora grejer men ändå =) & på Onsdag blir det antagligen skor..

Var med Stefan igår, mysigt som alltid =P & ja han är typ världens jobbigaste! Haha skoja ;) Eller okej lite haha.. Aja, vi gjorde iaf inte så mycket. Var i Allum innan & där hittade jag mina skooor som jag har velat ha i typ 4 år!! Fast vene om jag ska köpa dom, vill ju ha mjuka skor typ för man vill inte ha skoskav när jag ska använda skorna typ varje dag! & det är ändå mer fest skor. Menmen, vi får se. Ska kolla där igen någongång..

& idag ska jag färga håret!! =)

Fan, hinner typ inte skriva mer nu! Har seminarium nu eller något annat skit =(

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0