Bästa dagen!

Som Emma precis sa, att Sean Banan överträffar förra veckan då vi satt vid kondom.nu osv! Lätt att det gör hahaha.. Tänker på det han säger/sjunger hela tiden och så får man höra då och då från andra ba: Rooompaaah hahahahha förlåt men det är så jävla kul =D =P

BRA dag idag! =) Ska gå en halvtimme tidigare och träffa Nilla vid skolan för att åka in till stan tillsammans, ska gå runt ett tag och som jag skrev innan så ska jag köpa lite saker, alltid trevligare med sällskap! =) & sen ska jag ungefär lite innan 4 till min brorsa och hans tjej, hon färgar ju mitt hår.. Kanske inte kommer bli mycket skillnad men skitsamma, testa kan man alltid göra!

& en till sak som gör dagen till den bästa på detta århundratet! KING funkar... JAAAA =D Alltså ni fattar inte. Vi satt ALLTID och spelade på king.com i ettan jämt! Så blockade dom det tillslut så vi kunde inte spela mer =( Men nu funkar det igen!! =D

Nej nu måste jag dra! Ska googla fram svar åt Michael på www.oxie.com ;)

Puss!


PIMPIM
2008-05-27 @ 18:47:59

jaa , lauren är jättesöt ju ;)

Emma
2008-05-27 @ 23:00:54

haha sean banan e bääst! asså skrattar typ ihääääl mig!! hahaha

fast KING ÄR BÄTTREEE :D wiiiie! fan vad göööttt!! <3

love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0