Russian Roulette is not the same without a gun

Mhm, är rätt så trött & vill egentligen bara gå och lägga mig.. Har ju ändå jobb imorgon 12:oo-15:15 & sen blir det ju bio & mys! =) Haha råkade visst skriva mus först (men ändrade snabbt till mys).. Wonder why!? Haha nej skoja! ; )

Har gjort friterade bananer med glass, nammi! =) Ifs är alla uppätna nu men har lite smet kvar så blir väl mer sen eller imorgon.. Blir ju aldrig lika bra som min brorsas tjej, hon har ju jobbat på restaurang & är allmänt bra på exakt allt hon gör så jaa.. Men testar man inte så kan man aldrig lära sig!

Funderar på om jag ska sitta kvar här & sega eller dra med mig datorn till sängen & kolla The Hills..? Annars kan jag ju kombinera båda och sitta kvar här och kolla på The Hills.. Men då var det ju ingen mening att jag laddade ner alla avsnitt, haha.. Kanske väntar tills avsnitt 13 finns ute för nerladdning istället..? Hmm, får se! Men vet inte ifall jag uppdaterar mer idag.. Kan försöka hinna det på morgonen innan jobbet annars men tror inte jag hinner det.. Ha det så bra iaf! =)

Baby when it's love, if it's not rough it isn't fun


Tre jättefina bilder från Stockholm ; )



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0