Jag vill också ha godis ; )

Seriöst. Skolkortet. FUCK IT! Blev aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasfuuuuuult!!!!!!!! & detta är mitt sista år, fuuuck vad jobbigt! Tur iaf att det inte finns någon speciell på skolan som ska se det & blablabla.. Har alltid blivit ful på skolkort, faktiskt! Någongång har det blivit rätt okej men annars, nene ser inte ens ut som jag.. Iaf enligt mig haha.. Log lite smått men slutade med att jag såg sjukt sur ut!? Konstigt!

Jaja.. Dagen har gått snabbt ändå vilket är gött.. Ifs slutar jag inte förens 16:oo men ändå.. Sista lektionen är ju lätt jobbigast, körkortsteori.. Ibland känns det heelt kört & att jag aldrig kommer komma i närheten av att klara Vägverkets teoriprov men ibland så går det ändå rätt bra! Jag får ju VG på proven vi gör i skolan & dom är exakt som Vägverkets prov! Jaja.. Kommer ändå inte skaffa körkort inom närmaste framtiden men alltid skönt att ha gjort lite innan & ha en grund att stå på.. Vet ju som sagt inte hur framtiden blir för min del så man vet ju inte om körkortet blir taget i Sverige, Polen eller USA ; )

Nu står det projektarbete på schemat! Ska försöka vara lite duktig och jobba.. Måste komma på frågor till mina intervjuer! =)

Puss!

Anja
2008-10-06 @ 17:13:15

Svar:

Nej, jag visste att dem bara hade sänt till avsnitt 13. Vet inte vad kanal 5 håller på med faktiskt.

Linda
2008-10-06 @ 20:20:20

Tack så jättemkt!:D och fin blogg du har !:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0