Känns fortfarande som natt för mig

Jag är fortfarande tröööött =( Vill sova haha.. Klockan är två och jag har bara ätit och varit ute med Alex, inte ens fräschat upp mig.. Gäspar hela jäkla tiden.. & vi ska ut ikväll och dansa typ tills 2-3, yeah right ;) Kommer ju dö.. Ska ha klackar med, vet inte ifall det blir mina nya men jag tror det.. Just det, kom ju på att jag inte ens har tagit kort på dom! Ska göra det & sen lägga in dom här då =)

Klockan 15:oo visar dom The Voice - o8 på Kanal 5, ska kolla på det så bäst att hoppa in i duschen & sen ringa Emma och väcka henne haha.. Måste ju hinna till affären med min 2o% rabatt innan 18:oo.. Ska ju köpa mina skor! Jag menar, jag måååste ju bara ha 21 par skor hähä ;)

Snälla, punch me in the face så jag vaknar =)

Puss!


Emma
2008-09-07 @ 21:30:39

haha va DU trött??? haha det va ju jag som gäspa hela tiden när dom aldrig öppnade dansgolvet xP haha.. btw suss, inte 2-3 ..5!!!! :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0