Det är inte lätt när någon så nära är så långt bort

Nu har jag lyckats få igång internet igen hemma. Men jag tar en bloggpaus på obestämd tid. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle må såhär dåligt & gråta så jävla många timmar i sträck som jag har gjort. Ångrar allt & hatar mig själv så jävla mycket för det. Fan inte klokt.. Bara mina närmaste vet vad det är.. Älskar dig Emma & tack för stödet igår natt! ♥ Du är fan den bästa kompisen jag någonsin har haft! Alltid vid min sida oavsett vad! Älskar dig mer än vad ord kan beskriva!


Emma
2009-04-15 @ 19:46:31

Nämen älskliing! Fick typ tårar i ögonen!

Jag finns ALLTID där för dig! Du är helt klart den bästa vän jag någonsin haft och jag hoppas att det förblir så! Jag älskar diig!!

Det kommer bli bra gumman.. å så länge det inte e bra är jag vid din sida <3

Ses imooon!! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0