En undran vem som svek vem först

Då var det dags för den vanliga uppdateringen man gör varje kväll efter skolan. Snacka om att jag känner mig ovan, haha!

Skolan var väl okej idag, hade filosofi - skjut mig. Vi ska ha seminarium (prov) på existensialismen snart & jag förstår verkligen ingenting! Spelar ju ingen roll om man frågar läraren för hon gör ju inte det hela bättre precis. Min skoltyp är såhär: Här har du punkter på EXAKT vad du ska kunna, här har du bok + papper - LÄS & lär dig det! Inte fan sätta mig in i gamla texter, förstå hur filosofer tänkte för hundra miljoner år sen & kunna tänka och reflektera själv.. Därför är filosofi inte mitt ämne! 43, 43, 43 dagar kvaaar!

Efter skoltid gick vi & kollade på cabareten, så sjukt bra var den! & jag är riktigt arg på mig själv att jag inte har någon sådan talang överhuvudtaget! Jag kan inte agera, sjunga, dansa eller liknande.. Trots det sjunger jag alltid (fast för mig själv) & med dans menar jag inte så som man dansar vid fest, utan "riktig" dans om ni förstår.. Men wow, cabareten var verkligen underbar & fick kämpa för att hålla tårarna inne vid ett par tillfällen. Så fint så. Nästan så man får lust att gräva upp gamla Kentlåtar & lyssna på dom. Låtarna dom sjöng var alltså från Kent, låter helt emo/estet men det var verkligen fint! & tro mig, är det något jag inte är så är det emo/estet, haha!

Sen kom jag hem - mindre kul. Kunde nog inte ha funnits en värre början på kvällen. Ska bli riktigt skönt att få komma ifrån detta från & med imorgon eftermiddag/kväll iaf..

Lösenordsskyddad blogg


Nu ska jag iaf kolla på Desperate Housewives snart, enda nöjet ikväll förutom The Hills =)


JENNNA
2009-04-21 @ 23:46:43

hej. klart du får lösen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0