"Everybody needs a friend with a couch"

Ääh fy. Har ingen lust att blogga alls.. Vet inte varför, men ibland så försvinner lusten bara. Även om jag fortfarande älskar bloggar & läser alla mina miljonersmiljoners bloggar jag följer på bloglovin' & kommer ihåg varenda lilla detalj om personen/bloggen så orkar jag inte uppdatera min egen, haha! Händer ju fasiken inget speciellt i mitt liv just nu. Inte så att mitt liv är tråkigt - det är det aldrig! Men bara det att det är lov med regn för tillfället och det ända jag väntar på nu är att tiden ska gå så att jag kan fixa mig senare och dra iväg.. Gör ju ingenting på dagarna, det är på kvällen allt händer haha! Så tell me, vad ska man blogga om då..?

Nej men nu fick jag kanske en dagsaktivitet. Följa med mammi till ica maxi. Kanske man skulle, huh? Beror på hur lång tid allt tar + att jag är skabb # 1 just nu.. Hatar att ens röra mig utanför dörren när jag är skabb. Även om jag bara ska gå till hemköp.. Vi får se helt enkelt..

Anyway. Nu ska jag få i mig någon sorts mat, hatar verkligen att äta frukost så därför jag drar ut på det såhär länge haha..


& så bjuder jag på denna ruuuskigt smickrande bild på mig.. & just so you know.. Jag skelar RÄTT mycket på bilden - ser inte ut så i verkligheten så bli inte rädda, haha! ; D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0