Godmorgon!

Vaknade för cirkus en timme sedan, fett trött. Har knappt sovit inatt.. Precis så som varje natt på sistone har sett ut, haha! & när jag väl sover så drömmer jag jobbiga drömmar, fast kan aldrig komma ihåg dom efteråt. Inte i detalj iaf.

Idag skulle klassen till GP & träffa Britt-Marie Matsson men eftersom jag inte pallade/vaknade sent så sitter jag här istället.. Ska försöka ta tag i lite grejer - ärenden, ringa runt, fixa i lägenheten & kanske någon skoluppgift också idag. Sen ska jag väl bara packa ner allt jag ska ha med mig & åka och möta upp brorsan och hämta nycklarna - sen är lägenheten min & jag bor själv i ett par dagar! ; )

Aja, nu ska jag försöka få i mig något & kolla bloggar, kanske spela lite också - sån tönt som jag är, haha!


min bror hamiiiiiiiiiiiiiiid (du vet vem ;) )
2009-04-22 @ 17:33:54

sista gången gillt att satsa på vår vänskap eller glömma det helt ...?





- 0765549633 *


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0