I know in my heart what I really want

Har precis kollat klart på veckans avsnitt av The Hills - dramaaa! Fan vad jag älskar serien, helt sinnes. Fast sen så är jag förjävla bra på att leva mig in i andra personer & deras situationer..

Sean Paul - So fine

& att börja jobba med uppsatsen efter serierna gick väl inte så bra, haha! Struntade till och med i Desperate, pratade i telefon i nästan två timmar istället - MYCKET välbehövligt måste jag säga! Fuck skolan när man har viktigare saker att lösa. Kan likaväl sätta mig med uppgifterna imorgon, ska jag ifs göra. I mån av den tiden jag har ifs.. Ska upp tidigt & sätta mig med plugg, sen iväg till försäkringskassan med mamma & sen försöka att åka ut till Floda för att hämta min balklänning. Den har ju varit klar länge nu men har inte haft möjlighet att hämta den med tanke på att det behövs bil & har man inte körkort och egen bil får man snällt vänta tills brorsan har tid.. Får se imorgon om vi kan göra det iaf =)

Don't push me fitta!

Nu ska jag väl hitta på något annat roligt, har massor med bloggar att läsa. Gå & lägga mig kan jag ju bara drömma om.. Om jag inte uppdaterar igen: Nattinatti! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0