Jesteś w moim sercu ♥

Nu är jag hos brorsan =) Fast själv då, hehe.. Att vara katt/lägenhetsvakt är bara mysigt men lite trist när man måste vara här själv hela tiden. Även om mamma var här en stund förut & kollade på film med mig. Vi såg Slumdog Millionare - jättejätte bra film faktiskt!

Nu sitter jag bara mest här med tvn på & ska läsa bloggar. Hade tänkt ta en macka & sen hoppa i sängen tror jag. Är lite trött nämligen.
& imorgon är det skola som vanligt men även cabaret igen! =) Ska bli riktigt kul att sen den igen! Ett plus är ju att den ligger på engelska c lektionen ; ) haha!

Boli mnie, aby nie być w stanie powiedzieć,
co naprawdę się podoba i myślę o tobie i o nas


Kanske uppdaterar sen igen, får se - men kan passa på att berätta nu att jag hittade världens finaste Louis Vuitton kuvertväska/plånbok förut! Helt rosa & blank är den med guldig dragkedja och perfekt storlek! Den ska jag ha på fredag hade jag tänkt =) Är ju utgång med Emma & Sara då! Var riktigt längesen vi tre umgicks så detta ska bli kul! =)


JENNNA
2009-04-23 @ 09:28:21

nu så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0