Knock you down

Padaam.. !?

Igår blev det sent i skolan, hade så mysigt så ville inte gå haha! Drack saft och allt =) Var dödstrött när jag kom hem iaf. Så sjukt trött så att jag sov som en stock från 22-9 i princip.. Sinnes!

Anyway.. Idag var det också en soft dag i skolan.. Gjorde klart det sista med projektarbetet & lämnade in skiten.. SÅ ÄNTLIGEN KLAR!! Nu har man bara 3952975 andra saker kvar! =) Men jaja.. Det blir så bra så. Ska inte tänka på skolan på över en vecka nu iaf (från & med imorgon ifs) för vi har lov! Det är VERKLIGEN välbehövligt!

& så sa jag hejdå till emma älskling idag =( Hon åker till turkiet till sin pojkvän inatt över hela lovet.. Kommer sakna henne något så fruktansvärt! Men hoppas hon får det så bra iaf! =) Tänker på dig älskling

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen får jag nog lägga mig. Var jättejättetrött nyss men så fick jag ett uppiggande telefonsamtal så jaa =) Postar jag inte ett inlägg senare så gör jag det imorgon i skolan iaf, så kika in då =)


Laban
2009-04-03 @ 21:31:30

Lady gaga kommer nog till gröna lund dagen efter östersund lästa jag nån stans. Men är inte helt säker. =) Take care!

Emma
2009-04-04 @ 00:02:45

aah gumman! du ar verkligen underbar a jag alskar dig massor!! <3 tanker pa dig meeed!

p u s s y d o l l
2009-04-04 @ 09:38:14

Sv; Ja dom var riktigt söta! :D Hihhi

p u s s y d o l l
2009-04-04 @ 09:38:17

Sv; Ja dom var riktigt söta! :D Hihhi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0