One down, fivehundred to go

Tro det eller ej, men här sitter jag & har börjat skriva på min engelska c uppsats. Den skulle varit inlämnad igår & vi har haft många veckor på oss men jag är så sjukt dålig på att börja i tid och verkligen sätta igång med uppgifter.. Men efter pratet med Emma i telefon förut fick jag ett litet ryck och bestämde mig bara för att börja. Skitsamma om det blir dåligt.. Vill bara skriva klart & lämna in allt så jag slipper ha det i bakhuvudet hela tiden! Har ju massor med andra saker också..
Aja, men som sagt. Har iaf börjat nu och det funkar väl. Grejen är bara det att jag vet att jag är rätt så bra på att vara kortfattad, även om jag försöker dra ut på saker, så funkar det inte så länge. Min uppsats kommer aldrig bli fem sidor som man skulle sikta på. Även om läraren skrev tre-fem sidor så sa hon: sikta på fem sidor, yeah right! ; ) Kommer knappt bli tre typ, haha! Men jag gör mitt bästa ändå =)

Ska ändå ta en paus snart, ska kolla på Run's house 19:3o & sen är det Hogan knows best 2o:oo & sen är det en halvtimmes plugg & sen 21:oo är det Desperate Housewives! =) Ifs kommer jag säkert sitta & skriva på uppsatsen med Hogan knows best i bakgrunden ändå, så det blir ju inte bara tv-tittande sen.. Men vid Desperate, nej fan då får ingen störa mig!! Samma sak gäller vid Gossip Girl, ni ska bara veta hur mycket jag flippar om någon stör, haha! Missar jag tio sekunder av det så fattar jag aldrig resten.. Stackars folk som måste umgås med mig när jag har dom två serierna på tv:n, haha! ; D
Kanske någon som känner igen sig ändå!?

Som sagt: tillbaka till uppsatsen en stund till iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0