Saturday

Sommaren är verkligen på väg! ; D Sitter just nu vid min franska balkong & solar bröstet och magen, det lilla som går då. Just detta som är trist med fransk balkong men vad ska man göra? Har ju ifs en fet innegård med jättemycket grönska & slottskogen runt hörnet men känner att det är liiite för kyligt att sätta sig där. Får vänta en-två veckor..

Annars så sitter jag bara här & tar det lugnt, lyssnar på lite musik & läser bloggar. Musiken får mig att sakna & längta men det är bara positivt ändå =) Inte lång tid kvar så det är lugnt! haha & vem trodde att jag skulle börja lyssna på 2pac, sinnes! ; )

Kan ju passa på att berätta om gårdagen också. Var ju som sagt hemmafest/utgång som gällde. Var väl inte jättelyckad kväll så sett men jag hade iaf trevligt =) Gillar att vi har en förmåga att snacka viktiga saker så som jobb, poliser, finanskris blandat med kärlek, pojkar & såklart massa skratt! ; D Iaf.. Vi bestämde oss för att säga hej till hugo som hade inflyttningsfesten. Kan ju inte påstå att det var drag där så vi stack. Det var ifs våran plan ändå för vi skulle mer eller mindre kolla in utbudet på stan först & sen sticka tillbaka till hemmafesten om det var ball där. Men det var ju inte det så vi stannade kvar på klubben.. Tro det eller ej men vi stack faktiskt till keybar, hahaha! Ingen av oss var sugen på de gamla trogna klubbarna så bestämde oss för att kolla in lite nya ställen. & shit säger jag bara. Det jag har hört om keybar stämmer nog faktiskt. Snubbar med skjorta & västkofta typ, eller vad det nu än heter. Jag tycker det kan se bra ut på vissa killar när dom har skjortor men seriöst. Att ha både och & dessutom försöka leka att man är någon man inte är, HAHA vilka skratt vi fick. & dom som hade fluga på sig då..? Nej snälla någon.. Lyssna killar, ska ni ha något så ha slips förfan haha!

Som sagt. Keybar var väl okej men efter blackjack spelandet & liiite dansade så var vi helt enkelt inte sugna längre. Drog till donken & satt där, sen tog dom tåget & jag vagnen hem..

Idag är väl planerna i stort sett obefintliga. Har inte så stor lust att göra något speciellt. Ungefär två personer som jag känner är hemma (av dom som jag fortfarande anser är mina vänner), men dom bor för långt bort & har antagligen andra planer så jaja. Får väl sitta hemma idag. Imorgon är det pappa & styvmamma jag ska till iaf och vara där över dagen. Sen efter det får jag ser men jag hoppas på det bästa ; D

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar iaf =) Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0