Sjuuk!

Är sjuk idag också, har inte ens orkat sätta på datorn förens nu & det fick jag verkligen kämpa för att göra. Jag som alltid sätter på datorn det första jag gör när jag vaknar annars..

Mår lite bättre nu ifs än vad jag gjorde imorse men har fortfarande ont i halsen, snuva & så känns det som att ett band stryper åt runt mitt huvud.. Sen så har jag fått magont med, kul! =) Kanske har drabbats av den där svininflusensan, haha! Neej nu ska vi inte vara såna, har ju inte varit i Mexiko så det är lugnt ; )

Aja.. Så idag ska jag väl bara ligga här i soffan, kolla tv & ta det så lugnt som möjligt. Dricka massa te & honung och se till att bli frisk!



L...
2009-04-28 @ 06:40:54

sv: Nä det är just det, finns ju huuuur mycket som helst! Jag håller också på o funderar på lite olika texter för tillfället men som sagt det gäller ju o hitta rätt!



Usch för att vara sjuk nu, speciellt när de e så fint väder... Och den där svininfluensan börjar man ju faktiskt oroa sig för...



Krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0