SM-GULD!!

Kom precis hem från allt springade.. Höll seriöst på att svimma, hade så sjukt ont i mellangärdet eller vad det heter. Vet inte varför men jag antar att det är nerver/stress.. Jaja..

& som rubriken säger så tog ju fbk sm-guld igår! SJUKT gött! Har ju följt dom nu ett tag typ & är mucho stolt. Motståndet var ju inte precis det lättaste men grabbarna kämpade in i det sista och jag måste erkänna att mina nerver hoppade som fan sista tre minuterna av matchen! 3-2 blev det iaf & nu är dom svenska mästare! ; D

Var hos sömmerskan idag med & nu är min balklänning klar! Den verkligen helt underbar & PRECIS så som jag ville ha den! Så nu återstår bara att ta hem den och så ska jag nog ta kort på den =) Eller så får det vänta tills balen är. Får se..

Haha och så måste jag berätta om händelsen på spårvagnen idag när jag var på väg till centralen.. Spårvagnschauffören var helt lost alltså.. Först på en hållplats började han gorma i högtalarn om att barnvagnar inte bara behöver samsas om utrymmet i mitten av vagnen utan man kan även gå fram och bak.. Man bara aja okej då..!? Sen vid nästa hållplats fick han ännu mer ryck och skrek ännu högre - både inne & ute i vagnen - om barnvagnarna igen & sen att Västtrafik får in ungefär 300 klagomål per dag om att vagnarna är sena men det är faktiskt inte bara Västtrafiks fel utan resenärernas också för att det är VI som måste komma i tid till hållplatserna och inte stå och hålla upp dörrarna när folk springer för glatta livet för att hinna med vagnen.. Han var verkligen SKITsur och typ predikade om det i fem minuter.. Eller predikade, skrek snarare.. Sen så började han slå på instrumentbrädan eller vad det heter.. Där alla knappar och sånt sitter. Jävla mongo =/ Sen iaf när jag skulle gå av så tänkte jag att om jag inte säger något så kommer jag ångra mig, måste fan säga något litet iaf.. Så sa jag, med en rätt vänlig ton: "Du kanske inte borde ha ett jobb där man möter människor.." haha & där MÅSTE jag ha kommit åt en känslig punkt för heeelvete vad han flög upp ur stolen & öppnade fönstret ut mot centralen där hur många personer som helst står och ser allt och skriker: VAFAN sa du!? Har du något att säga så KOM HIT ISTÄLLET!!! Han verkligen kokade! Haha & mitt sköna svar blev: Ja men vadå..? Jag sa ju redan vad jag tycker till dig. Varför ska jag säga det igen? =)

Så ja, det var lite av dagens äventyr. Blev lite långt nu men fan så roligt det var när det hände. Det enda jag gjorde var att skratta åt honom vilket resten av vagnen också gjorde. Patetiska jävel ; D Han var säkert sur över att HV förlorade igååår, shalalala! ; )

Nu ska jag äta mat iaf, nam nam!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0