Stan idag!

Blir inte att hämta balklänningen idag, brorsan kunde inte. Så vi ska ta det imorgon istället! =)
Ska till stan nu iaf, väntar bara på att mamma ska bli klar sen pyser vi.. Har äkta sommarkläder idag, men sen så är det 23 grader i skuggan med så inte så konstigt! =) Önska att jag hade någon bra kamera så man hade kunnat fota, kan testa med mobilen sen ifs..



Ska spana på en klänning i stan jag har varit sugen på ett tag, men inte vågat prova haha! Men jag blir galen av att gå runt & tänka ifall den skulle passa mig eller inte. Förmodligen gör den inte det men vi får se! =) Sen så ska vi kolla på ett fint hårspänne som jag ska ha på balen, ska testa sätta upp håret sen nämligen. Måste ju se om det blir något bra..

Aja.. Uppdaterar senare iaf! Idag är en bra dag! =)


JENNNA
2009-04-29 @ 15:00:26

jag brukar använda sånna naglar ibland, och tycker dom är sviinbra :D sitter som berget!



ja, det är pepsodent white now <3

Emma
2009-04-29 @ 18:43:59

Ay ay ay ay ayaaa habibi come to meee <3

Anja
2009-04-29 @ 20:16:04

Svar:

Åh, tack så mycket!

Alexandra
2009-04-30 @ 07:02:09

sv: Ja, det var minsann random! Känns inte riktigt som om de har koll på läget faktiskt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0