Update om helgen

Förlåt för den kassa uppdateringen men hann inte uppdatera varken i skolan i Fredags eller efteråt. Kom ju hem hit till lägenheten med tjejerna & handlade wokmat och lagade - blev skitgott! =) Sen var det bara att börja fixa oss. Utgången var rätt rolig även om den där jävla hardstyle musiken pajar allt, haha! Nej men det var ju verkligen jätte längesen vi alla tre umgicks så det var kul! =) Pratade även mycket om Marmaris till sommaren, hoppas nu bara!

Igår efter att Sara hade åkt, åt jag & Emma frukost och bestämde oss för att dra ut i solen - sagt och gjort. Solade i två timmar ungefär, var rätt varmt fast att det blåste till då och då. Sen blev det en tripp ner på avenyn & donkan. & så ville vi dra till nyöppnade/renoverade gina i kompassen men smarta som vi är så var ju klockan redan efter 17 & då stänger ju kompassen. Så det får bli en annan gång.. På kvällen kom iaf mamma hit och så kollade vi på film =)

Idag kommer iaf brorsan & hans tjej hem så måste städa undan här och sen drar jag hem ikväll. Trist nog så har jag gått & blivit sjuk med! Har ont i halsen och nu känner jag att snuvan börjar komma, fan också! Beror säkert på att vi var ute igår i solen, är alltid så.. Aja, vill man vara fin får man lida pin haha!

Nu ska jag iaf som sagt fixa här, hoppas jag orkar göra allt, & kanske få i mig någon mat & te också.. Hoppas ni får en fin Söndag iaf! =)


L...
2009-04-26 @ 20:07:54

Sv: Vad roligt :) Vad har du bestämt dig för?

Jag har en text o lite snirklar/blommor mellan axlarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0