Seg påskafton

Ååh har så sjuuukt tråkigt! Vad fan ska jag göra egentligen!? Grannarna nedanför har fetingfest & då menar jag en riiiktigt stor & högljudd fest! Hade vart nice & gå om man hade haft någon polare här som också hade vågat hooka men eftersom att jag typ inte känner någon annan som bor i stan så skiter det sig =/ Jaja.. Schyssta grannar iaf =)

Resterande dagar av lovet lär bli lika sega som idag. Som jag skrev, dom enda planerna är att jag ska till pappa imorgon. Men jaha, efter det då? Shit så bull.. Får väl gå på stan eller något..

Efter vårat lilla snack igår på donkan så har jag verkligen insett ett par saker om mig själv. En av dom är att jag egentligen är ganska så sällskapssjuk. Spelar nästan ingen roll vad jag & den personen jag är med gör men bara jag får umgås med den. Sjukt jobbigt.. Även om det kan vara härligt att vara ensam ibland, eller snarare sällan, så vill jag typ ha någon med mig 98% av min tid, haha!

Anyway.. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Hittills har jag; sökt jobb, ätit kex med brieost & druckit vitt vin till, lyssnat på när grannarna spelar sin musik, läst bloggar, jävlats med hunden, sjungt, tänkt lite, spelat och ringt ett kort telefonsamtal. Kul! =) Notera min sarkasm...

Bjuder på en bild på hur jag såg ut igår kväll + svarta strumpbyxor, svarta klackar & skinnjacka..
























p u s s y d o l l
2009-04-19 @ 19:54:05

Väldigt söt bild på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0