Bloggabstinens

Är i skolan just nu.. Ska skriva en uppsats på högst sex sidor i psykologin om ätstörningar.. Lycka till att komma igång med det ; )

Jag har inget internet hemma så därför uppdaterar jag nu istället.. Vet inte vad som har hänt. Står ju på datorn att jag har internet men webbsidan kan aldrig öppnas så lite skumt =/ Ska väl ringa till internetleverantören eller något sen när jag kommer hem. Blir helt förstörd när jag tänker på att jag inte kan följa mina älskade bloggar när jag kommer hem.. Hur tråkigt? =(

Anyway. Skoldag nr ett & jag är redan sjukt trött på det. Allt jag vill är att åka hem, haha! Jaja.. Bara en timme & tio minuter kvar sen är jag på väg hem! =) Läste precis om några konstiga fobier.. Haha fick mig några bra skratt. Typ: fobi för att utveckla fobier - fobofobi.. Helt sinnes!

Jaja.. Nu måste jag göra något annat roligt, haha.. Har inget speciellt att berätta så därför blir det ingen vettig uppdatering. Får se när nästa uppdatering blir. Kan väl blogga från mobilen i värsta fall =(

Är ni med mig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0