Don't speak

- Efter regn kommer solsken


& jag har insett ett par saker. Allt kommer lösa sig.. Hade bara en liten deppkväll. Eller ja, liten & liten. Bråk i flera timmar är fan inget kul men det löser sig också. Får tänka på det positiva som kommer nu i veckan. Och att jag förhoppningsvis får som jag allra helst vill på en speciell punkt, hehe..


; and that thing you said - made my evening


Och nu är jag totalt bombseriös på att skriva upp mig på körskola. Listan görs bara längre & längre till varför det är nödvändigt med ett körkort. Visst, det kommer ta tid & pengar men just nu vill jag bara ha det lilla rosa kortet i min rosa plånbok & en rosa bil parkerad utanför.. Haha nej fan, vem fan vill ha en rosa bil - skoja ju bara! Den ska givetvis vara någon sån "tråkig" (enligt mig fräsch) färg i typ svart , mörkblåa toner, eller röda toner. Eller något sånt. & jag har inte bestämt mig än om jag vill ha cab eller SUV, hum.. Aja, sånt kan man ju bestämma EFTER körkortet. När beviset faktiskt ligger i min plånbok, hehe.. Jag är iaf bra på att drömma - that's for sure! ; )


You and me

We used to be together

Everyday together always

I really feel

That I'm losing my best friend

I can't believe

This could be the end

It looks as though you're letting go

And if it's real

Well I don't want to know


Don't speak

I know just what you're saying

So please stop explaining

Don't tell me cause it hurts

Don't speak

I know what you're thinking

I don't need your reasons

Don't tell me cause it hurts


Our memories

Well, they can be inviting

But some are altogether

Mighty frightening

As we die, both you and I

With my head in my hands

I sit and cry






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0