School

Första skoldagen för mig denna veckan.
Känns bra.
Vad har jag gjort?
Redovisat mitt projektarbete i en minut.
Känns också bra, haha!

Orkar inte sätta igång med något nu ändå, skulle egentligen iväg till sömmerskan för att hämta balklänningen vid halv 1, men min bror ringde & sköt fram det en halvtimme. Sen så ringde han igen & nu är det tydligen uppskjutet till halv 5-5. Tycker det är jävligt jobbigt och så har jag ju mina planer efter skolan samt att det faktiskt är pinsamt att ringa till sömmerskan 57 gånger & be om ursäkt och skjuta fram allting. Även om det bara tar max fem minuter att hämta klänningen.. Aja, idag blir det gjort iaf! =)

& jag veet att jag skrev igår att jag skulle uppdatera efter stan med men jag pallade inte, haha! Var så jävla trött med tanke på att jag sov typ 5 timmar natten innan och sen så hade jag inget speciellt att berätta. Hittade som sagt ett hårspänne & det är verkligen jättefint.
Kollade på ett par skor också, gladiatorsandaler, & jag har väldigt svårt för såpass öppna skor men dom var fina & inte alls dyra så ska fundera ett tag till på det.. Sen som vanligt så sov jag.. Så fkn typiskt mig & dessutom så medförde det till att jag inte alls kunde somna inatt, fast jag var ändå supertrött & jag sov inte så tidigt och länge så fattar ingenting.. Låg & vred mig i princip hela natten, kul! =/

Nej, nu får jag hitta på något skoj. Ska sitta här till kvart i fem typ.. Håller på att somna redan nu, grr..


Elin
2009-04-30 @ 16:22:12

du har fin design på bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0