I just want you, that's all

i stick to magic
& right now i find it in your eyes ♥



OKEJ. The big reason att jag inte har uppdaterat sen i Torsdags är att man helt enkelt kopplar bort omvärlden och alla andra (få) intressen man har när man umgås med den bästa! Alla prioriterar olika i livet och just nu vet jag defenitivt vem som är min prio numero uno! =)

Idag har jag ifs bara tagit det lugnt, var supertrött efter helgen och fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna igårkväll.. Stängde dom runt 23-24 tiden och tvingade mig själv att sova ut idag. Var rätt härligt faktiskt =) Har varit inne nästan hela dagen och spenderat tid framför xboxen & tvn. Måste erkänna, kan vara lite grabbig av mig sometimes ; D Men har aldrig hört någon klaga, haha!

Nu kollar jag iaf på Project Runway. Dom designar åt dragqueens. MYCKET speciell grupp måste jag säga, haha.. Trodde seriöst att en dragqueen var fejk och egentligen är tjej. Men sen så kommer hon (han) in som kille och då ser man att neej, det är helt enkelt en vanlig amerikansk kille som lätt ser ut som en tjej när han har smink på, hehe.. Såg ifs bättre ut som tjej men aja..

Ska försöka uppdatera liiite bättre denna veckan. Har ju lite olika planer då och då men det ska nog gå.. Fridah & Steffi kommer iaf inte upp nu på lovet, sjukt synd! =( Ska väl ut med ewe & linn i helgen då istället och under veckan bara mysa =) Låter bra!

Nu har project börjat igen iaf.. Dessutom: The Hills säsong 5 premiär ikväll! Avsnittet kommer upp (förmodligen) imorgon på mtv.com. Som jag har längtat eller! =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0