Jag är tillbaka igen!

I'm back babes!

Mår bättre nu även om jag fortfarande får chocker & tårar i ögonen (som jag desperat håller inne för att inte släppa ut på offentliga platser). Vad som hände tar jag inte upp här & inte heller i privatebloggen. Inte nu i alla fall. Är det ett tecken på att man mår riktigt förjävla dåligt när inte ens privatebloggen får ta del av vad som har hänt? Svar: ja.

Så vad har jag gjort från mitt senaste inlägg? Förutom att verkligen få tid att tänka & reflektera över tankar & känslor så har jag faktiskt inte gjort så överdrivet mycket.

Hade två dagars prov i Grafisk Design tors-fre & det gick väl okej. Hängde med Emma till stan & hon shoppade loss. Jag kollade mest runt på grejer - broke! & så hittade jag 5o kr mitt på golvet i en butik. Köpte ett skärp för 1o kr på Rut m.fl, så jag tjänade 4o kr ; ) Haha! I Lördags åkte jag & mamma ner till stan - fick min klänning & ska lägga upp bild på den så fort jag får möjligheten att ha på mig den, den är nämligen en mer utgång/sommarklänning så vill inte bara slänga på mig den, utan vara extra fin =) Fick tyvärr inte mina skor som jag dessutom hade 5o kr rabatt på. Har velat ha dom 2-3 månader nu men nehepp. Får se om jag beställer dom sen, lär ju inte ha någon rabatt då iaf - trist! Men jaja. Sen var det hem till brorsan & hans tjej och så gick vi på cirkus. Var rätt kul! =) Sen gick vi hem till dom & gjorde mat och asgod efterätt som jag funtar att fixa till någon mer speciell dag ; ) ...
Igår gjorde jag absolut ingenting, bara tog det lugnt & idag var det som sagt skola. På onsdag är det 6 (!!) veckor kvar till studenten, och ALL min lust & ork till skola/uppgifter/prov har tagit slut till max! Nu sitter jag iaf här, har lyssnat igenom massor med musik på datorn & rensar bland den och äter nutellamackor till - vad annars? ; )

Fick dessutom reda på förut att jag får som jag vill!
Ska passa brorsans katt (lägenhet) 22e-26e! Ska bli skönt att få komma ifrån lite och testa på livet som ensamboende, haha! & på tal om lägenhet. Vi ska flytta. IGEN! Helt sinnes. Fick lägenheten förra veckan & visst jag vet att vi måste göra det och på ett sätt ser jag framemot det men vafan. Lägenheten ligger så jävla off & nu bor vi mitt i smeten liksom. Jag absolut älskar min gata & mitt område, men jaja =) I framtiden ska jag ändå bo någon annanstans så vafan.. Ingen idé att fästa sig till denna platsen nu.

Blev lite långt inlägg nu men det är ju naturligt efter en bloggpaus. Även om den inte blev så långvarig så har jag inte saknat min blogg så speciellt mycket. Har haft annat i tankarna. & dessutom så lovade jag mig själv att uppdatera när jag mådde bättre och det gör jag nu, lite iaf, så ja. Naturligt som sagt.. & man märker på mig att jag mår bättre när jag sjunger högt för mig själv igen, haha! Har saknat det - har ju fan inte gjort det på en vecka. Hur har jag klarat mig!? ; )




Lillalie
2009-04-21 @ 15:00:21

sv: jo du måste prova det alltså !! det blir super fint :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0