1a april

Ingen i klassen har uppdaterat på hela dagen.. Kanske inte så underligt att se när vi hade nationellt prov har alla suttit fastklistrade med sina projektarbeten haha! Så jag tar chansen ; )

Har vart en sjukt soft dag & jag önskar att varje dag såg ut såhär i skolan. Okej, kanske inte prov och en fet inlämning men nästan så, hehe.. Men provet gick bra iaf, skrev 9 & en halv sida! Och visst, längden är inte det viktiga men jag tycker att innehållet kändes bra också =) & nu sitter jag iaf med projektarbetet. Det är 1oo% klart, ska bara skriva en projektrapport och sen ska jag lämna in den.. Men ofta jag vågar det, haha! Känns ju bara som att man kommer komma på något man har gjort fel.. Men ayah =)

Ingen har lurat mig idag =( Så tråkigt.. Kommer säkert blir något senare ikväll.. Eller så lurar jag min mamma fett mycket istället ; ) haha!

Aja.. Nu ska jag äta mitt äpple. Tredje gången jag gör det utan tandställning vilket innebär att jag inte behöver skära dom i fkn bitar mer! ; D


Allt Om The Hills.
2009-04-02 @ 14:04:05

jag fattar inte vad JB har gjort med håret :O :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0